ورود به حساب

نام کاربری *
پسورد *

hide

0912-030-2113

شماره تماس 24/24h

سبدخرید شما خالی است!

تبدیل سیم کارت های همراه اول به نسل چهارم

برای اینکه از اینترنت پرسرعت نسل 4 و 4.5 همراه اول استفاده کنید لازم است که تمام شرایط زیر را دارا باشید:

یوسیم (USIM) سیم کارتی است که امکان بهره مندی از اینترنت نسل 4 و 4.5 را فراهم می کند. بنابراین در صورتی که هنوز از سیم کارت قدیمی استفاده می کنید، به یکی از روش هایی که در ادامه معرفی می شود سیم کارت را به یوسیم تعویض کنید و علاوه بر اتصال به شبکه پرسرعت نسل 4 و 4.5 اینترنت همراه اول، از هدیه بسته اینترنت 20 گیگ (برای مشترکین دائمی) یا هدیه بسته اینترنت 15 گیگ (برای مشترکین اعتباری) بهره مند شوید.

هزینه تعویض سیم کارت به یوسیم چقدر است؟

در صورتی که گوشی شما قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G (یا همان LTE) را دارد، می توانید به صورت «رایگان» سیم کارت فعلی خود را به یوسیم تعویض کنید. اما در صورتی که در سیستم همراه اول گوشی شما بدون قابلیت 4G ثبت شده باشد، می توانید با مبلغ 7،000 تومان سیم کارت دائمی و مبلغ 5،000 تومان سیم کارت اعتباری خود را به یوسیم تعویض کنید.

بسته هدیه اینترنت شامل چه کسانی می شود؟

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری که برای اولین بار سیم کارت خود را به صورت رایگان یا غیررایگان به یوسیم تعویض می کنند، مشمول دریافت هدیه بسته اینترنت 20 گیگ برای مشترکین دائمی یا هدیه بسته اینترنت 15 گیگ برای مشترکین اعتباری می شوند.

روش های تعویض سیم کارت به یوسیم (USIM):
  • سامانه پیامکی 8962 :

    کد پستی آدرس مورد نظر جهت دریافت یوسیم را به سرشماره پیامکی 8962 ارسال کنید. از مرکز تماس شرکت پست با شما تماس گرفته می شود و پس از اخذ آدرس، به صورت رایگان پاکت حاوی یوسیم برای شما ارسال می شود. از شماره تماس های سیم کارت فعلی خود ذخیره بگیرید، سیم کارت یوسیم را طبق دستورالعمل موجود در پاکت فعال کنید و از سرعت بالای 4G / 4.5G و هدیه بسته اینترنت لذت ببرید.

  • سامانه پیامکی 990009 :

    کد پستی آدرس مورد نظر جهت دریافت یوسیم را به سرشماره پیامکی 990009 ارسال کنید. از مرکز تماس شرکت پست با شما تماس گرفته می شود و پس از اخذ آدرس، به صورت رایگان پاکت حاوی یوسیم برای شما ارسال می شود. از شماره تماس های سیم کارت فعلی خود ذخیره بگیرید، سیم کارت یوسیم را طبق دستورالعمل موجود در پاکت فعال کنید و از سرعت بالای 4G / 4.5G و هدیه بسته اینترنت لذت ببرید.

  • تماس از طرف شرکت پست و مخابرات استان :

    در این روش ابتدا برای مشترکین مشمول طرح شامل مشترکین دائمی و اعتباری که گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G (یا همان LTE) دارند، از سرشماره همراه اول پیامکی با هدف اطلاع رسانی و معرفی شرکت پست به عنوان پیمانکار همراه اول ارسال می شود. سپس از طریق مرکز تماس شرکت پست با مشترک تماس گرفته و پس از ارائه توضیحات در خصوص چگونگی تعویض رایگان یوسیم و مزایای آن، در صورت تمایل و درخواست مشترک آدرس وی ثبت می شود و در انتها پاکت حاوی یوسیم به صورت رایگان به آدرس اعلامی ارسال می گردد. پس از ارسال یوسیم نیز از طریق سرشماره همراه اول برای مشترک پیامک تشکر ارسال می شود.
    * در برخی از استان های کشور تماس از طریق مخابرات استان انجام می شود.

  • مراجعه به فروشگاه ها و دفاتر مشترکين :

    می توانید به صورت حضوری، به هر یک از دفاتر یا فروشگاه های همراه اول در سراسر کشور مراجعه و سیم کارت خود را به یوسیم تعویض کنید.

مراحل فعال سازی یوسیم از طریق کد دستوری :
  • ارسال شماره سریال 19 رقمی توسط سیم کارت فعلی به صورت شماره گیری کد #سریال *45*10*
  • وارد کردن PIN1 یوسیم
  • تعویض سیم کارت فعلی با یوسیم

نکات بسیار مهم :
  • در صورت تعویض سیم کارت فعلی به یوسیم، شماره خط شما تغییر نمی کند و صرفا فناوری سیم کارت شما تغییر می کند.
  • بسته اینترنت فعلی شما با تعویض یوسیم از بین نخواهد رفت و بسته هدیه تعویض یوسیم برای شما رزرو خواهد شد.
  • قبل از تعویض سیم کارت، از شماره مخاطبین (contacts) سیم کارت خود backup بگیرید.
  • حداکثر یک هفته پس از تعویض یوسیم، بسته هدیه اینترنت سی روزه، 20 گیگابایت برای مشترکین دائمی و 15 گیگابایت برای مشترکین اعتباری به صورت رایگان فعال خواهد شد. در صورت وجود بسته اینترنت، بسته هدیه تعویض یوسیم رزرو می شود و در صورت عدم وجود بسته اینترنت، بسته هدیه فورا فعال می گردد.
  • به هر دلیل اگر درخواست تسریع این خدمت را داشتید سیناتل این خدمت را برای شما عزیزان در صورت مراجعه حضوری با مبلغ 10 هزار تومان و برای رفاه هرچه بیشتر بصورت غیر حضوری و ارسال پستی به مبلغ 20 هزار تومان انجام می دهد.


ملاقات در دفتر

hideتهران، فلکه اول صادقیه، ابتدای ستارخان، بین اسدی و خسرو، مجتمع صدف، شماره 35

hideشماره تماس: 09120302113

hidesupport@sinatell.ir

ساعت کاری دفتر

شنبه-۴شنبه------- 10 صبح - 3 بعدظهر

۵شنبه ------------ 10 صبح - 2 بعدظهر

جمعه و ایام تعطیل --------- تعطیل است

به ما بپیوندید!

در صفحات اجتماعی ما عضو شوید و ما را دنبال کنید .

   

خبرنامه

نماد اعتماد الکترونیکی

  samandehi