ورود به حساب

نام کاربری *
پسورد *

hide

0912-030-2113

شماره تماس 24/24h

سبدخرید شما خالی است!

سیم کارت رند برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجایی که استفاده مردم از تلفن همراه روز به روز افزایش پیدا کرده است، تقاضا برای خرید و فروش سیم کارت، خصوصا سیم کارت های دائمی  با شماره رند هم بیشتر شده است.

شاید شما هم فکر کنید سیم کارت رند کارایی خاصی ندارد و یا رند بودن شماره در قیمت آن‌ تاثیری نمی‌گذارد، و فقط اعداد که بر حسب اتفاق کنار هم قرار گرفته‌اند باعث ایجاد ترکیب زیبایی شده‌اند و این موضوع هیچ اهمیت دیگری ندارد.

اما تقاضا برای انتخاب سیم کارت های رند، قیمت‌ بالا و نظر افراد خلاف این تفکر را ثابت می‌کند. در ادامه مطلب در مورد اینکه چه کسانی متقاضی سیم کارت های رند هستند و این نوع خطوط به درد چه کسانی می‌خورد توضیح می‌دهیم.

چه کسانی از سیم کارت رند استفاده می‌کنند؟

از آن جایی که سیم کارت‌ها با شماره رند با سایر شماره‌ها از نظر کیفیت، موقعیت و خدماتی که ارائه می‌دهند هیچ تفاوتی ندارند همه افراد جامعه می‌توانند از این نوع سیم کارت‌ها استفاده کنند.

همچنین سیم کارت ‌های رند از قیمت های بالایی برخوردارند؛ به همین دلیل همه اشخاص با هر توان مالی توانایی خرید این نوع سیم کارت را ندارد.

خرید سیم کارت همراه اول

رند‌ترین شماره‌ ها با بهترین قیمت ها را از سیناتل بخواهید!

luxury lifestyle 2

 

سیم کار ‌های رند به نوعی اعتبار شخص محسوب می‌شود ضمن این که خیلی‌ها با آن کاسبی هم می‌کنند چون خریدار دارند. البته بیشتر کسانی که اقدام به خرید و استفاده این نوع سیم کارت های رند می‌کنند موارد شخصیتی و دیسیپلین اجتماعی را مد نظر دارند.

داشتن سیم کارت های رند برای رونق برخی از مشاغل، شرکت یا موسسات ضروری است.

سیم کارت رند چه کاربردی دارد؟

سیم کارت هایی که اگر حدود 25 سال پیش فقط 500 هزار تومان ارزش داشتند، حالا قیمت برخی از آن‌ها در بازار به 5 میلیارد تومان رسیده است.

معمولا در کشور برای اینگونه خطوط دو نوع کاربرد قابل تصور است. کاربرد اول بیشتر جنبه پرستیژ، شخصیتی و برندی دارد.

اما کاربرد دوم این سیم کارت رند جنبه کار و کاسبی دارد یعنی افرادی از این سیم کارت‌ها در رونق کسب و کارشان استفاده می‌کنند. برای مثال شخصی که طراح است و شرکت یا دفتر کاری دارد برای این که در ذهن مخاطبش اثر بگذارد، از سیمکارت رند استفاده می کند.

چرا که شماره‌های آن به دلیل رند و روان بودن یا ارتباط عددی که دارند آسان‌تر در ذهن اشخاص دیگر باقی می‌مانند. همچنین قیمت بالای این سیم کارت‌ها که در عرف جامعه نهادینه و عادی شده است باعث می‌شود که سایر افراد با شنیدن یا دیدن شماره رند مالک خط تاثیر مثبتی از آن شخص بگیرند.

businessman sim card

 

برای مثال شما مدیرعامل یک شرکت نسبتا نوپا هستید و برای انعقاد قرارداد کاری نزد مدیر یا فرد دیگری رفته‌اید، پس از اتمام صحبت‌ها و زمان عقد قرارداد شما باید شماره تلفن خود را وارد فرم و برگه مربوطه کنید. 

در این حال اگر خط شما سیم کارت رند باشد طرف مقابل شما چنین تصور می‌کند که شما فرد قابل اطمینانی هستید هم از نظر پرستیژ و برندینگ، هم از لحاظ موقعیت مالی در جایگاه مناسبی قرار دارید و همین مسئله یک پوئن مثبت به حساب می‌آید.

سیم کارت رند چه تاثیری بر روان انسان می‌گذارد؟

شاید برخی از افرادی که ذهنی به شدت اسیر در تفکر منطقی دارند و مطالعات گسترده‌تر نداشته‌اند، با دیدن این تیتر شوکه شده و بگویند: (مگر اعداد رند هم معنا دارند؟) این مطلب اثبات شده و علمی است و دلیل علمی نیز دارد.

این روزها در سطح جهان پروژه‌های مختلفی مانند consciousness project global انجام شده و می‌شود که نتایج این تحقیقات به وضوح نشان می‌دهد زمانی که سطح هوشیاری عده‌ای از مردم در مکان‌های خاصی بالاتر می‌رود، میزان نظم تولید شده توسط سیستم‌های تولید اعداد اتفاقی نیز افزایش میابد.

expensive

 

به این معنا که اصولا، ناهوشیاری بی‌نظمی تولید کرده و هوشیاری باعث نظم بیشتر می‌شود. یک مثال بسیار ساده از این موضوع، وضعیت نظم در یک محل است.

اصولا بی‌نظمی به سادگی رخ می‌دهد و هر چقدر ناهوشیارتر باشید یا ذهنتان درگیر با افکار و … باشد، بینظمی بیشتری نیز تولید می‌شود. ارتباط این موضوع با سیم کارت های رند در این است که به دلیل نظم و چینشی که اعداد در شماره تلفن کنار هم ایجاد کرده‌اند در ذهن مخاطب ماندگارترمی‌باشد و تاثیر مثبتی می گذارد.

morattab

 

یعنی این منظم بودن چینش اعداد باعث میشود فرد شماره تلفن را به راحتی در ذهن خود ثبت کند و حتی در صورت فراموشی با یک نشانه یا راهنمایی کوچک بتواند شماره تلفن را در کمترین زمان ممکن به خاطر بیاورد.

چرا ذهن انسان به اعداد رند در سیم کارت تمایل دارد؟

رند بودن شماره به معنای قرار گرفتن مجموعه‌ای از اعداد به ترتیب خاص در کنار هم می‌باشد. این موضوع باعث راحت‌تر ثبت شدن شماره در ذهن می‌شود.

به همین علت، بیشتر کسب و کارها به شماره تماس خود اهمیت می‌دهند و ترجیح می‌دهند سیم کارت های رند داشته باشند.ذهن انسان به صورت غیرمنطقی شماره‌های رند را اولویت قرار می‌دهد و به گرد کردن اعداد غیر رند علاقه دارد.

طبق تحقیقاتی که از 1552 شرکت کننده در 6 آزمون انجام شده، ذهن انسان به دنبال اعداد منظم می باشد و اعداد نامنظم را انتخاب نمی‌کند حتی اگر انتخاب سیم کارت های معمولی مناسب تر و به صرفه‌تر نسبت به سیم کارت رند باشد.

طبق این تحقیقات می‌توان بیان کرد زیبایی شناسی اعداد از اهمیت بالایی برخوردار است.

گوراو جین، اقتصاددان رفتاری از موسسه پلی تکنیک رنسیلر در نیویورک می‌گوید: اعداد یک زبان دارند و درک غیر عددی هم می‌دهند، وقتی از اعداد مشخص استفاده می‌کنیم ارزیابی‌ها کاهش می یابند.

هیچ دلیل واضحی برای این نوع رفتار وجود ندارد، و این بسیار شگفت‌آور است. پژوهشگران اعتقاد دارند  دیدن اعداد غیر رند برای انسان دشوار است زیرا نیاز به پردازش مغز دارد.

گرایش به اعداد رند و گرد دارای جزئیات زیادی می‌باشد و تحقیقات انجام شده بدان معنا است که پژوهش‌ های بسیار بیشتری در این رشته در راه است.

rond

آیا شما هم از سیم کارت‌ با شماره رند استفاده می‌کنید؟

خرید سیم کارت همراه اول

رند‌ترین شماره‌ ها با بهترین قیمت ها را از سیناتل بخواهید!


ملاقات در دفتر

hideتهران، فلکه اول صادقیه، ابتدای ستارخان، بین اسدی و خسرو، مجتمع صدف، شماره 35

hideشماره تماس: 09120302113

hidesupport@sinatell.ir

ساعت کاری دفتر

شنبه-۴شنبه------- 10 صبح - 3 بعدظهر

۵شنبه ------------ 10 صبح - 2 بعدظهر

جمعه و ایام تعطیل --------- تعطیل است

به ما بپیوندید!

در صفحات اجتماعی ما عضو شوید و ما را دنبال کنید .

   

خبرنامه

نماد اعتماد الکترونیکی

  samandehi