ورود به حساب

نام کاربری *
پسورد *

hide

0912-030-2113

شماره تماس 24/24h

سبدخرید شما خالی است!

برای خرید خط رعایت موارد زیر الزامی است:
۱. حضور خریدار
۲. اصل کارت ملی جدید، یا شناسنامه جدید، یا رسید تعویض کارت ملی به همراه شناسنامه قدیمی یا کارت ملی قدیمی
۳. اعلام شماره دومی که فعال و به نام شخص باشد.
(درصورتی که اولین خط فرد باشد باید نام ، شماره تلفن و شماره ملی شخص دیگری را بعنوان معرف اعلام نمایید)
۴. درصورتی که خطی به نام دارید ارسال کد ملی با همان شماره به ۳۰۰۰۱۵۰ جهت استعلام خطوط که بیش از ۱۰ خط از کلیه اپراتور ها به نامتان نباشد.
 
برای فروش خط رعایت موارد زیر الزامی است:
۱. حضور مالک خط
۲. اصل کارت ملی جدید، یا شناسنامه جدید، یا رسید تعویض کارت ملی به همراه شناسنامه یا کارت ملی قدیمی
۳. اصل سیمکارت (طی ۲۱ روز گذشته تغییر نام نداشته باشید و یا سیم جدید نگرفته باشید)
۴. پرداخت صورتحساب میاندوره خط از طریق شماره گیری ۹۹۹۰ 
۵. حساب بانکی به نام مالک خط
توجه:
  • به دستور مراجع قضایی کلیه شبکه های اجتماعی پس از انتقال سند حذف می گردند. درصورت نیاز به نگهداری این اکانت ها آنها را به خطی دیگر انتقال دهید.

تحویل کالا در سیناتل به چه صورت است ؟

  • تحویل بصورت حضوری (در دفتر سیناتل)
  • تحویل از طریق پست

سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت 24 ساعت کاری تحویل اداره پست خواهند شد :

  • شهر شما تحت پوشش مناطق پستی باشد
  • آدرس کامل و کد پستی معتبر و نام و نام خانوادگی و کد ملی و تلفن تحویل گیرنده الزامی است.
  • مبلغ سیمکارت از طریق درگاه بانکی یا واریز بصورت کارت به کارت تسویه گردیده باشد.

در هر دو روش فعالسازی سیمکارت بنا به قوانین مخابرات بر عهده مشتری بوده و فروشگاه هیچ مسئولیتی بابت عدم رعایت قوانین مخابراتی از طرف مشتری را ندارد.

توجه: در مورد سیمکارت های 0912 مراجعه در دفتر سیناتل الزامی است.

ملاقات در دفتر

hideتهران، فلکه اول صادقیه، ابتدای ستارخان، بین اسدی و خسرو، مجتمع صدف، شماره 35

hideشماره تماس: 09120302113

hidesupport@sinatell.ir

ساعت کاری دفتر

شنبه-۴شنبه------- 10 صبح - 3 بعدظهر

۵شنبه ------------ 10 صبح - 2 بعدظهر

جمعه و ایام تعطیل --------- تعطیل است

به ما بپیوندید!

در صفحات اجتماعی ما عضو شوید و ما را دنبال کنید .

   

خبرنامه

نماد اعتماد الکترونیکی

  samandehi